söndag 20 maj 2012

Hej!

Idag är det en söndag med blandade känslor.. För idag så åkte hela gänget till Turkiet, och för några månader sen så såg jag verkligen  fram emot att åka, för jag tyckte det skulle bli så himla kul! Men saker och ting förändrades på vägen..Inte för att jag tycker mitt beslut att inte följa med va dumt utan helt rätt! Speciellt när saker och ting är som dom är idag, men jag kan iaf känna att det är tråkigt. och att jag hade velat va med. Jag hoppas att ni alla får en toppenvecka med mycket sol, öl , och bad:)

Till nåt lite roligare så är det bara 4 dagar kvar sen flyger vi till USA och om man tittar på väderprognosen nu så kommer det va 32 grader och sol..blev lite orolig där ett tag när det bara va regn och åska som visades. Så det kanske är dax att börja packa snart;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar